Bestellen & Garantie
Bestellen & Garantie
Hoe vind ik het juiste product?
Er zijn meerdere mogelijkheden om een product te vinden:
- Bekijk de categorieën in het menu aan de linkerzijde
- Maak gebruik van de filters om een zoekopdracht te verfijnen
- Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina.
Twijfel je tussen verschillende artikelen, of heb je advies nodig bij je aankoop? Neem dan contact met ons op.
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:
- Ga naar het product van je keuze
- Klik op de grote button 'Koop nu'
- Klik op 'verder winkelen' om het assortiment verder te bekijken of klik op 'Doorgaan naar betalen' om te betalen
- Vul als je bestelling compleet is je gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens invoeren, Betalen, Afronden
- Aan het einde van stap 3 (betaalwijze), wanneer je de aankoop bevestigt, is de bestelling definitief
- Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat stap 3 wordt bevestigd
- Je ontvangt een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Dat kan! In het bestelproces heb je de mogelijkheid om het afleveradres anders in te geven dan het factuuradres. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres.
Wil je na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Betaal ik verzendkosten?
Voor alle bestellingen die verzonden worden binnen Nederland en Belgie zijn de verzendkosten standaard € 9,95. Voor bestellingen producten die groter en/of zwaarder zijn dan 20 kg kan een bezorgtoeslag geheven worden. Dit wordt duidelijk vermeld bij het product.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Wanneer je de bestelling wil wijzigen of annuleren, adviseren wij je telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer wijzigen.
Hoe lang heb ik garantie op een product?
Wanneer je iets bij schaduwdoekplaza bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant er in alle redelijkheid van mag verwachten. Veel leveranciers geven daarnaast een langere garantie termijn. Dit is per product verschillend maar maximaal 5 jaar.
Mijn product is defect. Wat moet ik doen?
Wat vervelend. We zullen er alles aan doen om het zo goed mogelijk op te lossen.
Stuur ons een e-mail met de beschrijving van het defect, uw bestelnummer en het liefst ook met foto's van het defect. Wij zullen dan contact met jou opnemen voor de afhandeling van de garantieaanvraag.
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit wettelijke garantie. Heb je een klacht over je artikel, dan houden we - naast de garantie - altijd rekening met het soort artikel.
Nadat je jouw artikel hebt aangemeld, beoordeelt onze reparatieservice of je klacht terecht is. We laten je altijd weten of je klacht binnen of buiten de garantie valt. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Valt jouw klacht binnen de garantie? Dan komen de kosten voor het omruilen of repareren van je artikel voor onze rekening. Natuurlijk inclusief voorrij- en/of verzendkosten.
Valt je klacht buiten de garantie, dan laten we je weten welke kosten er komen kijken bij de reparatie of omruil. Je kunt dan zelf beslissen of je (een deel van) de kosten wilt maken. Soms worden er onderzoekskosten in rekening gebracht. Is dit het geval, dan vind je deze kosten ook terug in het overzicht dat je van ons ontvangt.